Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

men fyfan!!!!

Kategori: Allmänt



nu e uppsatsen godkänd av handledaren =) ska bara fixa till lite småsaker som han påpekade... å sen lite som jag fick hjälp av mamma med =) TACK mamma!!! =)

idag kunde inte ha blivit bättre!!! =) (jo om Spotify funkat... är tydligen inte ensam med problemet)

Började dagen med att fixa till uppsatsen lite, sen åkte jag och fick min tattuering "putsad", sen hem igen och prata me handledaren... fick lite påbackning... fixade det... skickade in igen... åkte till frissan =) Fy va de e skönt å va korthårig igen =)=)=)=)=) sen mötte jag upp mamma på stan, vi gick å satte oss på ett fik och så fick hon kolla igenom uppsatsen =) efter nån timme så ringde handledaren och va mäkta förvånad över att jag hunnit fixa de saker han påpekade tidigare på dagen =) men han hade lite grejer som jag skulle fixa till, inte speciellt märkvärdiga saker... dom tar jag itu med imorrn =)

när jag kom hem från stan tog jag mig ett glas rött =) för att fira min braiga dag =) sen kom Emelie och Johan förbi =) vi kikade på Så ska det låta =) vilket bra program de e =) sen dorg dom vid tio, å nu ska jag fördriva 50 minuter för sen e reprisen på Millenium, missade det i lördas =( looking forward to it =)

å nu orkar jag inte skriva mer =P

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: