Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

rollin' rollin'...

Kategori: Allmänt


jajjemensan! nu jävlar! (ursäkta svordomen =P )

idag har jag varit och träffat min vfu-handledare (vfu=verksamhetsförlagd utbildning ... = praktik) verkar vara en trevlig skola jag hamnat på, och en toktrevlig och tillmötesgående handledare =) bådar gott! men jag va inte så förberedd som man kanske bör vara inför en sån träff, för jag hade jättesvårt att hitta svar och formulera mig... men det gick bra ändå, hon förstod hur jag menade ;)

åååå ÄNTLIGEN har jag fått till spotify på den stationära =) fy fan va jag e glaaaad nu =)=) allt blir så mycket enklare nu =)

efter att jag köpt mina högtalare så va spotify min räddning.. att få pumpa musik varje vaken timme i princip =) det händer nåt i mig då... det liksom spritter till i hela kroppen =) och jag brukar för det mesta få väldans mycke gjort =) å nu känner jag att jag kanske kan få lite gjort på uppsatsen ikväll, och så ska jag lägga upp ett schema för den närmaste veckan =) vad jag ska hinna med och så... ikväll blir det nog mer att läsa BIBELN ;)

ååå jag e så glad över mitt spotify =) jag sitter här och ler och gungar me hel kroppen till Eva Simons - Silly Boy =)

nääää... om man kanske ska försöka få nåt gjort då ;)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer

  • Märit säger:

    Varför ska du läsa bibeln för? Har det med ditt examsarbete att göra?



    Förresten läser jag bibeln också, men bara Nya Testamentet, för jag har två "kristna" kurser. En som heter "Jesus Kristus" och en som heter "Nya Testamentet". (Har inte blivit fräst dock =)



    kram Märit

    2010-03-05 | 00:22:03
  • Emma säger:

    haha, nej inte det är inte den bibeln jag syftar på... i ett tidigar inlägg berättade jag om en bok som jag ser som biblen inför mitt arbete ;) den innehåller verkligen ALLT jag behöver =)



    oj, de låter spännande =) varför läser du dom kurserna?



    hoppas allt är bra med dig =)



    Kramar

    2010-03-05 | 12:50:16
  • Märit säger:

    Jaha det var liksom symboliskt! =)



    Man måste läsa 2 religionskurser så det är därför jag läser dom. Men det är ganska intressant ändå. =)



    Hoppas allt är bra med dig också!



    kram



    2010-03-05 | 17:37:52

Kommentera inlägget här: