Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

men hoppsan...

Kategori: Allmänt

här var det ett tag sen de hände nåt tror jag =P

fan va de e snurrigt nu... ska flytta ur lägenheten (ska va ute sista maj), flyttstäda helgen innan... fixa besiktningstid... PACKA alla J***A prylar... spenderade typ en timme till å typ tömma garderoberna... två kartonger, men de finns nog en till, av allt de som jag lagt tillbaka som jag kommer att använda kommande två veckor...

Mitt upp i allt detta kaos så ska man hinna fixa till uppsatsen och få i väg den... Ska försöka sitta med den HEEEELA helgen, iaf så länge de krävs för å få den klar, sen maila den till handledaren å hoppas på att han säger att de e bara å skicka iväg den.. vore ju nice...

å som om de inte vore nog me det, så har jag ju resten av kursen kvar... en portfolio av allt vi joxat på me bortsett från uppsatsen, som ska redovisas v.22.... ja... å mitt i detta så har man PRAKTIK åxå.... pust å stånk... tur de e långhelg nästa helg... men näääää då har jag visst tagit på mig å jobba på fredan, hemma i Föllinge... å så ska jag försöka få hem så mycket saker som det bara går så det inte blir så mycket sista helgen då det också ska städas...

nu kanske ni förstår att bloggen kommit lite avsides =P

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: