Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

computer-wizz....me?!?

Kategori: Allmänt


för en stund sen hade jag sagt i helsingland heller att jag är... men nu börjar jag känna mig rätt nöjd... jag brukar ha NOLL tålamod vad gäller datorer...

det första jag gjorde efter förra inlägget va att kika in förra veckans DH på kanal5 play =) funkade sketabra =) sen började jag fixa och dona med massa grejer som jag skulle fixat till datan för länge sen... typ säker surf =P men nu är det gjort =) tralala! och för femtiesjundemiljonte gången funkade nedladdningen av office =) så nu håller det på att installera sig =) tjoho va jag e bra =P

tur jag har "fästisar" på min dator, typ som post-its i datan =) där har jag punktat upp allt som jag måste komma ihåg att göra =) nu har jag raderat en massa... naaaajs =)

ber om ursäkt för det något privata inlägget tidigare, men va tvungen att babbla ur mig nånstans om det...

nu ska jag invänta installationen av office, kika in det, sen kommer nog ett inlägg med bilder =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: