Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Tackartackar =)

Kategori: Allmänt


kul att se att folk läser inläggen =) kul med kommentarer =)
ja Emelie, det börjar gå mig på nerverna att det inte händer nåt med mina betyg eller nåt annat... I helgen ska jag skriva den där envisa matteuppgiften som jag skutit upp och se till att få iväg den... Och så kan jag ju faktiskt se till att ändra det som skulle ändras på matrisen som jag fick påbackning om och skicka tillbaka den så ska väl de betygen trilla in snabbt nog... Mailade nyss läraren som rättade tentan och frågade om det är så att jag MÅSTE ha tillbaka tentan för att göra kompletteringen eller om han kanske kunde tala om för mig vad jag ska göra så jag kan sätta igång.... pust stånk å stön... Man undrar ju lite om en lärare inte hör ifrån en elev som inte klarat en tenta, borde inte den läraren ta kontakt med eleven i fråga då? mmm... nä jag vet inte... Jag skulle nog gjort de om jag va han...

aaaa.... jo tog mig både till och från jobbet utan missöden, va ett stråk som de va lite halkigt på, men som varken jag eller bilen märkte.. provbromsade ett par gånger och däcken tog =) tur man iaf har nya sommardäck på bilen ;) om en liten liten stund ska jag iväg å få på vinterdäcken på bilen =) Jihoooo! Supersnälla Macke som fixar =) Ringde han i morse för å höra om däcken kommit, och de hade dom =) så vi bestämde att jag skulle komma förbi garaget vid 18.30 för att fixa det där... Tack och hej! så ringde han upp en halvtimme senare och tyckte att han ju kunde åka och hämta mina gamla däck hemma i garaget och fixa dom så kunde han hjälpa mig ikväll att sätta dom på plats =) å tuuuusen tack sa jag =) så om typ 2 minuter drar jag och pappa och kirrar detta =)

Jo Zixten, jag vet att jag missar kalaset... Men jag pratade med Johanna och det va den helgen som funkade bäst för dom/henne =) Så jag får fira dig antingen innan eller efter helgen =)

mmmmmm! såg ett par skiiitfina rosa stövletter på bonprix, men just min stlk va sluuuut =( BLÄ!

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: