Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Det går bra nu...!

Kategori: Allmänt


Ja, förutom att jag fortfarande är lite tussig =(
Men imorse vaknade jag av mig själv vid 9 (händer sällan!!!) och klev upp och fixade kaffe (som jag inte varit sugen på sen i tisdags (dagen innan jag blev "riktigt" sjuk) å mumma så gott det va =)

med kaffekoppen i ena handen placerade jag min pyjamasförsedda rumpa vid datorn och fixade i ordning de räkningar som ska betalas och sedan ringde jag Telia och fick räkningen för mitt bredband ändrad till månadsvis istället för kvartalsvis =) känns lite bättre... För fan va jag e dålig på att lägga undan de där pengarna till bredbandet... Men nu är det fixat, check!

Sen ringde jag Radiotjänst, för jag upptäckte häromdagen att det hade dragits på autogirot till dem, fastän jag har flyttat hem... Men det kunde ju inte dom veta ;) så nu är det också fixat. Inga mer räkningar från dem på ett tag, plus pengar tillbaka, check! =)

Nu ska jag bara fixa betalningen på lovefilm.se så kan jag känna mig klar för denna gången =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: