Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

höststädning...

Kategori: Allmänt

ja nu är det dags att damma av lite här...
Bloggen har ju minst sagt blivit åtsidosatt under tiden jag inte haft fungerande internet... MEN NU!!! har jag äntligen fått ett nytt USB så nu funkar det som det ska igen =)

Kort sammanfattning av sommaren.... JOBBBBBBBAT på ICA i Föllinge, hela sommaren, ledig en vecka innan jag började mitt nya jobb =) är numera heltidsanställd förskolelärare i Krokom, jobbar på en förskola som heter Polisvillan =) är inne på min fjärde vecka där nu och börja känna mig som en anställd där, tidigare har det mest känts som om man varit vikarie eller liknande....

Idag har jag och två kollegor varit på typ utvecklingsdag i Trångsviken där vi bla pratat om och lyssnat om något som heter Tras...

...och i helgen som var hann jag äntligen vara med på lite älgjakt...  men det bidde ingen älg denna gången...


Puss och Kram Skumbanan








Kommentarer


Kommentera inlägget här: