Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

ICA MAXI...

Kategori: Allmänt


i Östersund e bra ;)
för jag va dit å handla lite idag, dom har så bra utbud på mjölkfria produkter tycker jag =) men det var inte därför dom va så bra idag, utan för att jag hade handlat en tårta/paj som vi ska fika på jobbet imorrn för att avtacka en kollega som ska byta jobb... När jag skulle lyfte upp kartongen och lägga ner i påsen så gled tårtan/pajen ut och det blev klet och kladd... mhm... sa till tjejen i kassan och hon fixa så jag fick en ny =) de e så de ska va! Tycker jag! Så jobbade iaf jag när jag jobbat på Ica hemma ibyn ;)

en lite skojjig sak om det där mjölkfria utbudet är att jag idag upptäckte att Tofuline har kommit med en creamcheese =)=) ojojoj! Jag kunde nästan ha gjort en glädjedans mitt inne på MAXI ;) som jag har saknat typ Philadelphia och sådana produkter =) och det fanns tre olika smaker... vilken tog Emma? VITLÖK och örter, såklart ;)

hmpf... imorse tänkte jag på något som jag skulle komma ihåg att blogga om idag... va va de nu då??!

näeee...

men jag måste skälla lite på mig själv... Jag skrev igår om mitt stora NO-NO med rött och rosa... mjo, nu är det ju såhär att mina svarta solbrillor har pajjat och de enda jag gillar av mina övriga är ett par typ pilotisar med röda bågar... Och jag som för det mesta är Lady in Pink... Men jag får nog stå ut med det tills jag hittat ett par till svarta solbrillor =P

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: