Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

men åååå vilket företag...

Kategori: Allmänt


ja, varför är man tvungen å dra igång en massa projekt när man egentligen inte har tid att slutföra dem... det blir ju liksom halvgjort då... mhm.... igår fick jag för mig, efter middan nån gång, att jag nu äntligen skulle plocka ur och skruva ner bokhyllan och skruva upp den i mitt sovrum, sagt och gjort... fick lite hjälp av pappa =P men det mesta grejade jag själv... det är en tuuung bokhylla som pappa gjorde till mig för måååånga år sen...

efter bokhyllan kinkade jag in mitt enormt tunga och bökiga skrivbord som jag fått av moffa till mitt sovrum... efter det fick jag ännu lite hjälp av pappa att skruva fast en garderob där bokhyllan hade suttit, sen va jag tvungen att leta fram en massa lister som korgarna i garderoben skulle sitta på... och sen var det ju det där med att hitta korgarna som blev undanstoppade för ett antal år sen.... hej och håååå....

men jag hittade korgarna och fick till garderoben och fick undan lite kläder som legat lite här och lite där för att jag inte haft någon vettig förvaring till dem... så nu ska bara byrån ut ut min lilla "walk-in-closet" och så ska jag fixa lite fler hyllor till den och mixtra lite så e den garderoben klar... men idag blir det nog bara byrån som flyttas och fixas lite med....

Att man inte kan komma på sånt här på en helg eller så, fast det var rätt skönt att få gå och lägga sig igår åxå... tror faktiskt inte jag pallat hela alltet på en tur... så det får bli lite åt gången...

å bara för att jag får till det så jag blir nöjd med förvaringen här så lär jag ju få tag på en lägenhet vilket innebär att garderober och bokhyllor ska plockas ur igen =P

nej nu ska jag ta itu med den där byrån och sen ska jag och pappsen kila till grannarna och se om vi får oss nåt kaffe ;)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: