Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Schvisch!!!

Kategori: Allmänt


Ja men ojsan vad datorn jobbar på =P igår va den lite seg, men kan va för att jag hade en sjuhelsikes stor nerladdning på g samtidigt... idag, utan nerladdning funkar den hur bra och snabbt som helst =)

men morrade lite då, när jag väl lyckats ladda hem office paketet så funkar det inte.... GRRR!!! blir väl till att prove igen sen ikväll då... när man ändå ska bänka sig framför IDOL kan man ju pyssla på me lite sånt på datan =) nu kände jag mest för att sitta i soffan på markplan och surfa lite i väntan på att pappa kommer hem från frissan så vi kan laga lite krubb =) sen blir det stallet och sen tv tror jag...

arbetsdagen idag har varit lång, känns så i kroppen iaf... fram mot mellis kände jag mig redigt trött ska ni veta..

*smäll* hihi, nu smällde pappa i bildörren, nu vankas det MAAAT =)

skriver kanske mer senare

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: