Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

SM-GUUUUUULD!!!

Kategori: Allmänt



GRATTIS FBK TILL SM-GULDET!!!

sååå underbart!!!
trist bara att fira sm-guld helt allena, men men... ett par glas rött slank ner iaf...
fastän jag efter 1a perioden kände mig säker nog att måla naglarna sååå fint =) men det hade ju inte spelat nån roll om SAIK vunnit ikväll, guldet hade ändå hamnat i Karlstad till slut =P =)

   

fint va?!?! ;)

ja å så gatt jag ju fota meine neues brilles ;) köpte nya solbrillor för nån vecka sen...
fick nys om att mina fina gröna fanns i rosa åxå... OMG!!!
va ju "bara tvungen" att köpa ett par rosa me ;)

   

*hihi* ett litet potpurri =)


nej nu ska jag kika lite film och sen sooova =)


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: