Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

...vilket spektakel...!

Kategori: Allmänt

ja varför är det så märkvärdigt med kungliga bröllop?
men ja va liksom bara tvungen att ta en liten kik =P tittade lite innan själva vigseln... Kate va verkligen väldigt vacker =)

denna vecka jobbade jag tisdag, onsdag och torsdag... idag har jag sk friskvårdsdag =) började med att jag vaknade med ett ryck halv sju i morse... ingen sovis är inte... men men, strax före sju klev jag upp och körde ner bilen till verkstan... kattbyte...=P

sen for jag hem och la mig på soffan och läste ett par timmar... kring halv nio började jag ställa mig i ordning och kring kvart över nio åkte jag och pappa mot Dvärsätt och EM... på jakt efter nya soffdynor till sofforna på altanen... men väl där fick vi beskedet att de endast hade de tre som fanns i hammocken ute, och att leveransen som skulle komma idag med mera var försenad... jahapp.. in i bilen igen och så for vi till Torvalla till Bonus Möbler =) och där hittade vi jättefina soffdynor =) bild kommer senare!

när vi kom hem sen for vi runt i våra uthus och letade brädor... jag och pappa har nämligen en plan! vi ska bygga en förvaringslåda på altanen till våra nya soffdynor! =) så inte pippifåglarna pickar sönder dem... vi hittade ett gäng bräder som va kvar sen vi panelade om kåken, så de var ju redan målade och klara =) så pös vi ner på sågen och kapade till ett par av dem och köpte lite målarfärg och en stor formplaywoodskiva som vi delade i 2 delar... sen for vi hem och jag satte igång att måla playwoodskivorna... å nu har jag gjort mitt för idag =P pappa håller på som bäst ute på altanen och skruvar dit lite bräder! =) jippie! imorrn blir det mer måla för mig! =)

för ca en timme sen for vi ner på verkstan för att kolla om bilen kanske va klar, och de va den, så nu ska jag bara hitta en lämplig dag nästa vecka att åka och besiktiga den.. innan torsdag som är sista dag innan jag får körförbud.... huga...!


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: