Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

ännu en gång...

Kategori: Allmänt

gjorde jag ett tappert försök i att försöka skriva ett bra inlägg... men nä! då fastnade jag i mina fotoalbum på datan... =P well well!

får göra ett nytt försök imorrn, för nu väntar en date med Ally McBeal =) eller, egentligen är ju inte det nåt å smajla för... man tycker ju (eller JAG tycker ju) att jag borde ha nåt bättre än det att gosa ner sig i sängen med (inte för att det är nåt fel på Ally McBeal (DVD)!!!)... men jag verkar inte kunna lyckas få en enda en att fasta på kroken... eller jo en, men han är såååå fruktansvärt långt borta, å de gör såååå ont i mig.. å varje gång jag tänker på det, eller på honom, fäller jag, alla gånger, minst en tår....av saknad och längtan... ♥

just därför försöker jag att INTE tänka på honom och försöker träffa nya, roliga och spännande människor... men när det kommer till kritan.... there is only one!!! ♥ X ♥ X ♥


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: