Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Finland blir re!

Kategori: Allmänt

Jajjemen, jag och mamma håller på me de sista förberedelserna för att sedan packa in oss i bilen och brumma...brumma...brumma...länge...länge...länge...tills vi kommer till MOFFA!!! Jippi! Jag tror inte jag träffat moffa på kanske 4-5 år, så nu är det äntligen dags! och har jag tur får jag även träffa min kusin Tommi också, som skulle vara i Uleåborg iaf på freda! =) jippikajej!

haha! jag och mamma e allt bra duktiga! va och införskaffade oss en ny dvd spelare, som faktiskt är en kombi, man kan spela både dvd å vhs och dessutom spela över från vhs till dvd, och spela in från tvn till dvd ;) smart! den funkar ju även som tv box så nu ska vi försöka få den gamla att funka till min tv på mitt rum ;)

ja å så köpte vi en blurayspelare, för mamma skulle promt ha Kalle och Chokladfabriken med italienskt tal och det fanns bara på blurayfilm... jahapp, då gatt vi ju ha oss en blurayspelare åxå =P men haha! när jag nu skulle försöka installera den på morgonskvisten verkar det som det inte funkar på våran gamla burk... mor och far har fortfarande en tjocktv =P så nu måste dom ev köpa en plattis... å mamma verkar inte helt omöjlig ;)

nä nu måste jag stöka vidare här så vi kommer iväg nån gång ;)


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: