Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

oh mon diu...

Kategori: Allmänt

ja eller hur de nu stavas =P
men snacka om att min överkropp är helt knäckt... har suttit i en icke ergonomiskt bra position i vad som känns som en evighet... å NEJ! inget sånt! jag har faktiskt jobbat! jag tog med mig lite jobb hem idag, för att det överhuvudtaget skulle hinna bli klart innan måndag och jag har suttit med det i säkert 6 timmar... =S är lite seg i bollen, mina händer kommer ha träningsverk imorrn, å min rygg...ska vi inte ens prata om...!!! men de e värt de, för ojojoj så bra det blev =) jag har gjort färdigt alla "grattis-kort" vi har för barnen på jobbet... alla 23! + förberett 4 stycken som jag inte kunde göra klart idag... ritat, klippt, klistrat, skrivit, fyllt i.... oh de pouff!

nä å nu är sista avsnittet av den här vänner säsongen slut så då ska jag nog ta å göra kväller ;)

ja! innan jag och mor for till Finland hade jag skickat in en beställning på discshop =) bl.a vänner säsong 6, å när vi va i Finland "fyndade" jag säsong 4 och 5, so now my friends! har jag ALLA *V*Ä*N*N*E*R* säsonger! =) yey me so happy!!! 

nä nu e re gonatt!

Puss och Kram Skumbanan 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: