Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

trötter...

Kategori: Allmänt

ja huvva va trött jag känner mig idag... har känts så sen strax innan lunch... men men, jag har härdat ut =P nu ska jag snart slänga in lite krubb i ugnen, bänka mig framför datan och kolla på helgens avsnitt av kommissarie Banks =) har ju läst nästan alla böcker om honom, och när jag va i Edinburgh upptäckte jag att dom börjat filma serien =) å nu har den kommit till Sverige =)=)=) fast det återstår ju att se om det är bra tolkat =)

sen blir det utfodring av häst och hund (har som lovat mamma, å man ska ju hålla sånt man lovar) =)

å sen ska jag försöka hålla mig vaken å kika på fångarna på fortet =) yey!

å sen blir det sooova, ska upp kl.4 imorrn =S å efter jobbet väntar frisörbesök =) besiktning av fååården =) å myspys med Elin =) lovely Wednesday!

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: