Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

you gotta love

Kategori: Allmänt

cdon =)

jo de e helt true ;)
va in för att beställa lite Metallica skivor =) de flesta jag har är brända, så jag tänkte beställa de som blivit lite för slita, jo jo... lätt de när nästan alla deras skivor kostar bara 79kr =P men de blev 5 st iaf ;) så får jag komplettera me resterande sen =)

men de e inte bara därför jag älskar cdon =) de e ju för att dom har så hysteriskt bra priser och framförallt erbjudanden som är nästintill omöjliga att motstå =P jag föll bara för en denna gången... beställ för xxxkr köp en disney klassiker för 79kr.. jag menar vem kan inte motstå det!?!?!?

gick nyss på en till =P köpte Harry Potter och Dödsrelikerna 1 innan jag åkte till Finland, men kom på att jag missat att köpa Halvblodsprinsen =S (jag har alla de andra)... å nu ingår den åxå i en kampanj =P

farligt detta!!!

sådär ja! nu är jag snart 5 Metallica skivor rikare ;) och 2 filmer =) för 512kr!!! =) supergrett om du frågar mig!


…And Justice For All

Death Magnetic – Phase II Version

Load

ReLoad

Ride The Lightning

Disney Klassiker 13: Alice i Underlandet

Harry Potter 6: Harry Potter och Halvblodsprinsen (2 disc)



Nä nu ska jag gå och göra min mamma sällskap framför ett avsnitt av Morden i Midsomer! =) å fira mitt fynd med ett glas rött! Trevlig fredag kväll på er allesammans!

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: