Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

bulleribulleribånk!

Kategori: Allmänt

japp, idag har jag varit på en jättebra föreläsning om buller i våra arbetsmiljöer, och hur vi kan motverka det. =) SUPERBRA!!! Jag och Carro kommer ha fullt upp imorrn och kolla efter "kryphål" ;)

i övrigt blir det inget långt inlägg, strömmen håller på att ge upp i datan, och det ser jag som ett tecken att jag suttit här för länge =P

när jag kom hem efter min långa dag, började jobba kl.6, på föreläsning mellan 10.30-16, så det blev lite längre arbetsdag än vanligt... jo, när jag kom hem så käka jag lite, och sen har jag suttit vid datan eller i telefon... ordnat inför fotbollsturneringen i helgen, och skrivit rent och sammanställt alla barns ledighetslappar, och även personalens, så det blir lite mer överskådligt ;) tog på mig det frivilligt, men jag gillar ju att sitta å hålla på me diverse grejer på datan.... jo det blev ett avbrott när jag skulle gå å ta in hästen =)

å nu blir det snart gonatt, börjar 6 imorrn igen, men då slutar jag iaf 13.30 ;)

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: