Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Goddag Yxskaft!!!

Kategori: Allmänt

ja det kan man säga till mig, för idag har jag verkligen varit ett yxskaft!! Iaf imorse, klev ut genom dörren (å insåg hur hiskeligt kallt de va!!), tittade på motorvärmarkabeln å tänkte "den tar jag sen när jag skrapat rutorna" (ja ni kan väl gissa vart detta bär iväg), skrapade rutorna, hoppade in i bilen, la i backen, backade ut på vägen, å for... 100m... SLADDEN!!!! skrek jag högt i bilen... vände om, hoppade ur bilen och sprang runt på gården, kollade under bilen.... ingen sladd... hämtade förstärkning (mamms) inte heller hon hittade den... började åka längs vägen och hittade sladden mitt på vägen där jag hade vänt... helt oskadd! vinkade ok till mamms och for på jobbet... när jag skulle koppla i motorvärmarkabeln i uttaget på jobbet upptäcker jag att plasten runt uttaget på bilen har krajjat... FAN!!!! jaja, kopplade ihop det och satte timern å gick in... Brummade hem å ringde till P på Bilcenter och talade om mitt dilemma, så imorrn efter jobbet ska jag åka dit och visa upp eländet så ska de se om de kan göra nåt åt det... suck, typiskt mig!!! blir så arg på mig själv...

för inte nog med det, förra veckan "hackade" jag loss några bokstäver bak på bilen med isskrapan... så istället för ecomotive står det nu bara ecomo, men 3 av de tappade bokstäverna lyckades jag hitta i snön men det fattas ju en... men P sa att hon skulle kolla upp det till imorrn, om det finns att köpa nånstans... det borde finnas drulle-försäkring även på bilar ;)

nä nu ska jag göra lite nytta å sen blir re träning, core =)

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: