Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

L a B o m b a ! ! !

Kategori: Allmänt

Jajjemen! Ikväll är det dags för ZUMBA igen =) jippi!!! tryckte igång en låt som vi kör på passet (La Bomba med King Africa) och blir väldigt pepp!!! =) va riktigt trött för en stund sen, men nu är jag snart pigg igen, fötterna kan bara inte vara still!! härlig känsla!

men först ska jag fara på affärn å handla massa grejer till turneringen i helgen, å sen har vi ett "check-up" möte kl.18, och kl.19 är det dags för ZUMBA!!! =)

Igår bestämde jag med mig själv att får jag inte Zumba DVDn i julklapp ska jag beställa den så fort jag bara kan!!! så jag kan svänga loss här hemma fram tills vi börjar igen efter jul/nyår =)

å nu ska jag kolla upp en julklapp till Ida, å sen ska jag hoppa i träningskläderna och fara iväg =)

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: