Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Blindstyre!

Kategori: Allmänt


japp, det är tydligen jag de =P
Igår frågade min goa kusinvitamin Ida om jag ville haka på till Strömsund och gå en sväng på Dollar Store innan hon skulle hämta Aile på hennes jobb... Självklart sa jag! =P så mitt i dan idag satte vi oss i bilen och brummade iväg =) handlade lite smått och gott, kommer bilder sen, hoppas jag.. har inte lagt in på datan än... hur som helst, jag gick där i godan ro och spanade på prylar när en bekant röst ropar "hallå!" och sen "blindstyre!", först då reagerade jag, och där stod Magnus =P man e ju inte direkt inställd på att springa på stadsbor på Dollar i Ström just, men så va de... sen hämtade vi Aile och for hem te Föling igen =)


igår eftermidda ville jag bara försvinna från byn... hade varit på affärn och handlat och gatt svänga in på macken för jag skulle ha snus... jag övervägde en kort sekund att åka tillbaka på affärn för exetkexet som flyttade till byn för snart två år sen stog å tankade... men så tänkte jag att va fan, vi har ju mött på varandra otaliga gånger förut... så jag svängde in på macken och på väg in i butiken sticker en filur ut huvet ur sin bil och frågar varför jag inte hälsar =P lätt, när man inte såg vem de va =P Men de va ju Ludde =P in å handla och sen bytte jag några ord me Ludde... sen hem och få i sig nån mat å kika på skidskytte =) härliga fredag!

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: