Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

OMG!!!

Kategori: Allmänt


visst ska man trivas på sitt jobb?
Det gör jag, de flesta dagarna. Men en eller ett par gånger har ett par personer (i personalen) råkat i luven på varandra, och det är minsann inte roligt att vara där då... huuuga... och idag var en extrem dag som resulterade i att den ena valde att åka hem... Känns ju skittråkigt att det ska behöva va så på ens jobb... Jag trivs med alla på mitt jobb, och jag trivs på jobbet, men ibland undrar jag om inte dessa två personer är så otroligt lika varandra till sättet, eller nåt liknande, att de blir som två magneter tillsammmans... = det funkar helt enkelt inte...

Jaja, nog om detta. Idag la jag ett brev på postlådan och väntar nu med spänning på utslaget. Fyllde nämligen i en ansökan om namnändring i helgen. Jag vill lägga till min mammas efternamn som ogift; Myllykoski. Går detta igenom hos Skatteverket kommer jag att i fortsättningen heta Emma Magdalena Myllykoski Jönsson. Men Myllykoski kommer bara att fungera som ett mellannamn enligt Skatteverket. Man får inte ha dubbelefternamn längre (som ogift iaf). Så egentligen blir det ju ingen större förändring, men det lär väl innebära nytt pass och körkort antar jag.

Mer då? Jo idag köpte jag en drös Alla Hjärtansdags kort... Inte rikigt jag, men låt gå för i år =P Dessa kort kommer jag att skicka ut till ett fåtal utvalda vänner =) Känns rätt nice faktiskt!

Mjo, när jag va på väg hem ringde en av mina kollegor och talade om att vi skulle på fotografering på söndag =) vi blir sminkade och fixade innan fotograferingen, och så får vi köpa me oss de kort vi vill sen =) ska bli sååå nice! Spännande! =) Synd bara att jag inte ska till frissan förrän nästa torsdag =P

Mäe, nu ska jag se till så jag får nåt i magen, för ikväll väntar Core träning igen =) och man kan ju inte gå på träning på tom mage, och inte heller ha precis ätit... går ju inte...!

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: