Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

sånt uuuunderbart väder! =)

Kategori: Allmänt


imorse vaknade jag strax före 9 med stora förhoppningar om vädret =) hade spanat in tidningarna och tv rapporten igår och de lovade soool =) igår vågade jag mig inte ut fastän det tokfina vädret. men när jag klev upp där vid 9 så hade inte solen riktigt tagit sig över trädtopparna så de va bara att kura inne en stund till... Men när klockan närmade sig halv 11 eller så slängde jag och pappsen på oss skidorna och tog me hunden och for ett par varv ute på hängna =) riktigt najs för där sken solen minsann =) efter att ha varit inne en stund vart jag rastlös, man kan ju inte sitta inne när de e så fint väder!!! Så pappa och jag tog skotern och for ner på sjön en sväng, sen lämna jag av han här hemma och for en sväng neröver mot Ockern och kikade efter djurspår =) så efter lite skoteråkning och skidåkning känner jag att det är nu ok att bänka sig för att titta på skidskytte =)

men jag har en för rolig pappa jag =) för nån vecka sen visade jag honom Spotify på datorn och häromkvällen kom han och undrade om jag kunde starta de där programmet som all musik fanns på... Ja han uttryckte det så himla roligt men jag minns inte exakt hur de va... Men de lät som att de va värsta grejen =P goa pappsen! =)

Å nu har jag äntligen fått hem mitt examensbevis!!! Nu är jag en "riktig" lärare! =) Jippi!

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: