Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Skoooooor!

Kategori: Allmänt


finns det någon bot mot "skoholism"???
förmodligen!
men jag vet inte om jag vill ha, behöver en bot gör jag säkert, men vill egentligen inte ha nån!
just nu spanar jag faktiskt efter "sunda" skor =P eller converse ;) men de e ju bättre än klicketiklackeskor! ;) har budat på 2 st, om jag inte får dem så va de inte hela världen... men skulle hemskt gärna äga ett par fodrade högskaftade converse... och de gråa är juuu bara sååå söta =) men jag tänker inte buda så mycket mer än jag redan ligger på... måste försöka hålla i plånboken lite också =P

   

faktiskt! så slog det mig att kika in conversepriserna på Brittiska marknaden också, eftersom jag och Ida ska dit i maj =) och det verkar som de är liiite billigare (butikspris) där =) jag ska be min kontakt i Edinburgh (haha, jag låter som värsta spionen!) kolla hur det ligger till. För i så fall åker jag dit med tom väska, och hem med massa converse =) sweeet!

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: