Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

där ser man!

Kategori: Allmänt


man kan ändra sitt beteende =P
eller, ja det får jag ju veta först till veckan egentligen... skickade in den där sista uppgiften igår ju och idag när jag kollade mailen hade han mottagit den och sa att han skulle ta sig an den nu och att jag i början av nästa vecka borde ha fått ut mina poäng =) jippie!!! *håller tummarna*

men under veckan har jag varit in och kollat så att mattekursen flyttas från ej avslutade kurser till avslutade, men än har det inte hänt nåt... grr.. så nu har jag precis mailat läraren om detta, för vad jag kan utläsa så fattas det inga poäng... så vad kan det då bero på...??!?! jaja, bara att invänta svaret/domen.... e så less på allt de här, kan det inte bara bli klart NU!!!

sitter och väntar på pappsen som är nere på sågen och fixar till ett par hyllplan till en av garderoberna nere hos mig som han sen ska montera upp... men innan det ska jag måla garderoben invändigt med vit färg så det blir lite ljusare =) bara han kommer hem ska jag sätta igång me detta =) är så less på å va sjuk och ligga på soffan så de e lika bra jag gör nå vettigt, typ måla =) borde städa lite åxå, men de e inte så lätt nu när pappa belamrat rummet som ska städats me massa snickargrejer =P

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: