Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Goodness me...!

Kategori: Allmänt


va de e lejsamt å va sjuk... känns som jag e hemma sjuk mer än jag e på jobbet ibland... men det tog ut sin rätt till slut, för förkylningen började visa sig i torsdags redan, men jag försökte vifta bort den, men sen i måndas va de inte så skoj... speciellt inte på kvällen, då började ögonen rinna och näsan va som en öppen kran.... den snoriga näsan har hållit i sig sen då och jag härdade ut 5 timmar på jobbet igår, sen åkte jag hem och bäddade ner mig =P och inatt har jag sovit som en stock och vaknade långt in på dagen idag... kändes rätt ok när jag vaknade med sjukan, men när jag sen kom upp på övervåningen och skulle prata me mamma hade jag nästan ingen röst... och efter en stund bestämde jag att jag ska va hemma från jobbet imorrn me... säger man åt barnens föräldrar att barnen ska va hemma om dom e snoriga och hostiga så ska väl inte personalen va där me samma symptom...!

och nu börjar huvudvärken göra sig påmind.... grr... dags att inta soffläge igen då... jag försökte göra lite nytta (FIK nytta) men nu blir det inte mer gjort på en stund... ska försöka knåpa ihop den där lilla skrivuppgiften till universitetet sen så behöver jag inte bry mig om det mer sen =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: