Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

hööj om je sööv!

Kategori: Allmänt


ja men nog e re bra nog artut å få surr litte jamska me en far sen ibland =) vårte så full i skratt när je komme på va inlägge skull häta. Je hadd int ens bestämme me om je skull skriv nå meir, men när en pappa sa sesånen så gatt je ju bäre deil mä me =) att han sa sesån va för att je skull väck n när de vål dags för JVM hockeyn på tvn =) nä nu e re nog ma jamska henen... =P

Ja huuuujeda mig vilka GULDFLICKOR dom är, Haag och Kalla!



och båda två har ju heeelt underbara leenden och skratt! =)

ja och en mindre nöjd norrman fanns med i herrarnas lopp...

ja du får se hur sammanbiten ut du vill, men du som är en taktiker ut i fingerspetsarna borde väl veta att man inte får blocka andra skidåkare! Ja du Petter, jag tycker du är heeeelt grym, men nu vart jag brydd!


Nu har jag mailat iväg den där hemska matteuppgiften till min underbara Maria och hoppas på att få lite konstruktiv kritik, om det behövs =) och sen ska bara refenrenslistan dit och sen kan jag skicka in den =) pheeeeew så nöjd jag känner mig nu =)

mjoho...och vad ska jag göra nu då??!?! hehe, laaata mig med lite familjen Macahan tror jag =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: