Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

jaaa där ser man...

Kategori: Allmänt


så ruksigt lite man kan göra på flera dagar.... Känner mig som världens segaste människa, för här blir det inte mycke gjort kan jag tala om... Ända sen jag kom hem i torsdas kväll så har soffan varit min bästa vän... Kan ha nåt att göra med att jag lånade med mig 3e säsongen av Alias av Ida =P har snart plöjt hälften.... Utöver detta har det ju varit en massa skidåkning på tvn åxå =) å inte blir det mer gjort imorrn kan jag tänka mig... sista dagen på Tour De Ski =)

måste också säga att jag hade tokruskigt skoj på dansen i onsdags =) Zlips och Patrik's Combo på Furuparken! Och det tokruskigt skojjiga var inte banden på scenen (även om Patrik's Combo är lajban!) utan personen som jag dansade alla mina danser med =) Fy så skoj vi hade! =) På torsdag eftermidda bar det av från Hallen in mot stan (igen) för att äta den traditionsenliga kebaben med min absolut bästa Anna-Carin Forseth =) efter att magen gjort uppror ännu en gång (pizza på onsdan + kebab på torsdan) så tyckte jag de va bäst att åka hem =) och sen har jag haft soffläge större delen av tiden =) men det är väl så det ska va när man är ledig!?!?!??

och på måndag är det väl full huggning på jobbet, då är större delen av alla ungar tillbaka efter julledigheten =) ojoj, hur ska det gå när man bara haft en 10tal ungar under 3 veckor??! ääääsch! de kommer gå geschwint =)


Nu: Fångarna på fortet!

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: