Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

När man övat i 3,5 år...

Kategori: Allmänt

...på ordbajseri så borde man rimligen kunna spotta ur sig 1,5-2 sidor rappakalja om vadsomhelst!??! Eller?!??! Ja jag har iallafall gjort det nu, den där sista uppgiften är nu skriven, om den nu blir godkänd är en annan sak....

Så nu kan jag ta de lugnt till jag får svar från läraren, sen är det bara att fylla i ansökan och skicka in den... Ja och hänga på telefonen så att de lägger in betygen där de ska vara och inte under ej avslutade kurser!!!

Är hemma och är sjuk idag med, och idag har jag ingen huvudvärk, men täpp näsa och hostig... Jag vill tillbaka på jobbet imorrn, men jag vet inte om jag borde... Det känns som det vore bättre att va hemma och verkligen försöka driva ut den här förkylningen! Ska fundera en stund till, sen måste jag ringa och meddela mitt beslut så dom vet om dom behöver ringa in en vikare eller inte....

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: