Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

På't igen då...!

Kategori: Allmänt


ja arbetsdagen gick faktiskt finfint... de va ju iaf tur att jag hade tidig tur på jobbet så jag for hem vid halv två, när jag hade typ en halv mil kvar hem va de svårt att hålla sig vaken... så de jag skulle fixa på byn får jag försöka lösa ändå... för när jag kom hem bäddade jag ner mig i sängen och släckte allt som gick och sen sussade jag i nästan en och en halv timme... vaknade av att jag var kissnödig och hungrig.... upp och hoppa! fixade middag till mig och pappsen och efter maten stökade jag undan i köket och nu sitter jag här =) ska snart göra ett nytt ryck, men har inte kommi på va jag ska göra riktigt än =P pappsen har iaf skruvat in hyllplanen i garderoben idag, så nu har jag en massa mer utrymmen att sprida ut mig på =P eller stoppa lite av allt som fortfarande inte fått nån "riktig" plats än... =)

och om en timme ska man väl till å göra sig redo för lite träning då... ska försöka ta de lugnt idag, eftersom förkylningen inte helt lämnat kroppen... men vill sååååå gärna träna idag =) CORE!



ser ju kanske inte så jobbigt ut, men kan tala om att det är rätt tufft, iaf när man e nybörjare =P


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: