Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

spooky...!

Kategori: Allmänt


fruktansvärt läbbigt va det faktiskt, jag brukar inte va så brydd i att spökena far omkring i vårat hus, oftast tänker jag inte på det... men i fredags fick mamma och pappa också se prov på att det spökar hos oss... för vi satt i godan ro i vardagsrummet och surrade så upptäckte jag att den nederska kristallkulan i lampan pendlade fram och tillbaka...fram och tillbaka...i 20-25 minuter!!! den slog inte ens av på takten... som sagt så brukar jag inte bry mig om dessa spökens påhitt, men nu fick jag mig en redig knut i magen...


syns inte så bra på bilden, såklart, fick inte till nån riktigt bra bild, men ändå, ger ju lite bättre beskrivning...

jaha i övrigt då? jo i fredags återkom energin till min förkylda kropp och pappa tyckte jag skulle ta och och måla invändigt i en av garderoberna nere hos mig så han kunde sätta in hyllplan där sen... sagt och gjort! vilket resulterade i målade fingrar och några vita stänk i håret =P men fint blev det! (har inte hunnit fota än).



Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: