Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Vilken Brud!

Kategori: Allmänt


Ja de e jag! =)
tänkte jag skulle ladda ner Photoshop så man kan lattja me lite bilder =) de borde inte ta så lång tid tänkte jag.... Ack så fel jag kunde ha!!! sjuhundraelvafemtitvåmiljoner minuter verkar det ska ta... nä men nu är vi nånstans mellan femhundra och tusen minuter... =( så jag vet en dator som får vara igång inatt och jobba =P

Iallafall, för att återkomma till grymma mig... eller mig som hittar på en massa onödigt, men kul, att göra när hon väntar på nedladdningar... Ikväll har jag suttit och skrivit ner alla FKBs matcher, både spelade och kommande... Och så har jag gjort en fin tabell som bara är att fylla i fortsättningsvis =)


mjo jag e rätt duktig jag =)

Nu måste vi hejja på småkronorna så de vinner i sudden mot Russia =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: