Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Finland eller inget Finland?

Kategori: Allmänt

ja det är frågan?
mamma och jag satt och surra här ikväll och kom på att vi kanske ska åka till moffa imorrn, eller på  månda =P beroende på om pappa vill/kan följa med eller om vi hittar en häst&hund vakt ;)

jag har funderat på det ett tag, att följa med till Finland... men jag tänkte att det är mer aktuellt för mor och far att åka dit så har jag inte sagt nåt... men så ikväll så började jag och mamma att prata om det och mamma tyckte det vore skoj om jag följde med... så nu ska vi höra me pappa imorrn, för om han ska jobba till veckan kan han ta hand om hästen och hunden, men om han inte behövet jobba och vi får tag i en djurvakt kan vi åka alla tre =)


nej nu ska jag inte skriva nå mer... är lite på pickalurven och fingrarna vill inte som jag vill =P

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: