Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

hur gör djur?

Kategori: Allmänt

ja jag vet liksom inte riktigt hur jag ska göra idag... antingen avskriva stråket helt och ligga i Idas lägenhet och slappa hela dagen och kvällen... eller gå ut och ta en öl me Johanna å Joffe och se vad som händer... min gofis Emmelie skulle visst ut idag med så det vore ju kul och träffa henne en sväng me =) gah! jag vet inte hur jag ska göra... å jag brukar ju vilja ha full koll på vad som händer så jag vet vad jag ska ställa in mig på... känner mig lite orolig å stressad annars.... men men... de blir nog bra...

åååå! igår fick jag en toookfin namnsdagspresent av mamma å pappa =) en jättejättefin klocka =) jag och mamma va nog in i alla klockbutiker i stan innan jag hittade den ;) de va kärlek vid första ögonkastet!!! =)

jag fick en klocka typ på studenten eller om de va när jag gick ut 9an *ooops* en jättefin DKNY klocka som jag hade på mig jäääämt! men det var ett annorlunda spänne på den klockan som med tiden tappade sin förmåga att hålla fast klockan på min arm... men jag envisades ändå... dumma mig! tog på mig den som vanligt och for på dans i Laxsjö och bland allt flams, trams å dans så tappade jag klockan... och meddelade dom som jobbade där hur den såg ut, ifall den skulle komma fram.. men det gjorde den inte =( å de e säkert 1,5 år sen nu... å i början kände jag mig helt naken, men med tiden gick det bättre och bättre men rätt va de e så har jag fått den där nakenkänslan igen... men nu tyckte mor å far att de va dags att jag skulle ha en ny klocka =)

kommer bild på den senare =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: