Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

I'm damned if I do, I'm damned if I don't

Kategori: Allmänt

jo lite så känns det faktiskt ibland... speciellt i relationen till min kära mor... hon ni vet som varit på semesteräventyr i 3,5 vecka =P hon kom hem i tisdagskväll och redan igår eftermiddag hade vi hunnit med iaf två dispyter... ;) det lustiga va att jag i början av veckan sa till en av mina kollegor att innan helgen har vi säkert varit i luven på varann minst tre gånger... nästan sant...

ja å jag då, skulle så stort besikta bilen igår morse... kollade värdena i måndags, såg inte helt bra ut, men vi tänkte att jag kanske måste köra lite mer med den, liksom "köra in grejjerna"... jojo, värdena va inge bättre för de när jag väl kom te Strömsund =( suck! men så fick jag tips om att hälla metanol i bensintanken, sagt å gjort, for å inhandla de och hällde i, va ute å körde lite å idag har jag ju kört te Krokom å hem å snart ska jag åka ner och kolla om de gjorde nån skillnad =) *håll tummarna!*

å nu ni! kl.13.30 idag gick jag på SEMESTER!!! Jippie! jag som aldrig i hela mitt liv (vilket inte e så hemskt långt, än) har haft semester, har alltid jobbat på sommrarna... men nu!

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: