Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

inte helt 100

Kategori: Allmänt

neeeeiiii... värdena va inte helt grej nu när jag va ner och skulle kolla... hade ju iofs inte varmkört han så mycke å så hällde jag bara i 1 liter metanol igår, borde ha hällt i två... men men... ska tanka upp bilen imorrn efter folkrace och hälla i mera mera metanol och köra ordentligt i helgen och en rejäl repa på måndag förmidda och sen åka och kolla igen, och hoppas hoppas att värdena ser ok ut då för då blåser jag direkt till Strömsund och får ok på besiktningsprotokollet =) vore grejjer de!!! så jag inte behöver va beroende av mor och far, och framför allt hade jag inte tänkt va hemma i byn så mycke under semestern ;)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: