Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

jag väntar å jag väntar...

Kategori: Allmänt

på att Idas faster ska ringa... jag lovade henne att jag skulle köra hem Idas farbrors sambo och barn som är hos Idas faster =) å sen ska jag brumma till Ås och hämta Marie och eventuellt till Aspås och hämta min kära Emmelie =) jag som hade tänkt ta det lugnt idag och ikväll.. men nej då! Emmelie ringde å va sugen på att gå på stråket ikväll me ;) Jaha ja ok sa jag och blir mer och mer pepp =)

dom sociala kusinerna är i farten igen ;) sitter och taggar och skriver me varann på FB istället för att prata me varann =P

nej nu ska jag ta å måla fransarna lite å hoppas på att Idas faster ringer snart så jag också får knäcka en kall en ;)


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: