Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

som en stucken gris...

Kategori: Allmänt

ja så illa lät det när jag försökte prata igår...
förkylning verkar ha vandrat ner från näsan till halsen och bestämt sig för att jävlas lite med mig... gick rätt bra innan jag kom till A-C men efter en timme eller två där i massa människors och hög musiks sällskap ville inte min röst mer... det blev för jobbit... så jag fick tacka för mig och så gick jag till Emelie och då släppte hesheten lite, de va som lite lättare att bara sitta 2-3 personer och låg musik... efter en stund gick vi ner på stråket, jag tänkte att jag kan ju prova, går det inte så är det ju bara att åka hem... men det gick rätt bra =) fast jag lät som en stucken gris i slutet av kvällen, kunde inte höja rösten ett smack... men men...

när jag vaknade idag och skulle prata lite me Ida å Marie så lät rösten bättre, en blandning av nyvaken och lätt förkyld.. så nu håller vi tummarna att det inte blir värre!!!

snart ska jag ringa Johanna och höra om hon vill ta en fika, sen måste jag försöka ha mig på systemet å sen klura på hur jag ska göra ikväll...

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: