Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

1=3(,5)

Kategori: Allmänt

ja där har ni en nöt att knäcka mina vänner! ;)
näerå, jag skrev ju häromdagen att jag skulle titta på ETT avsnitt av Ally McBeal... det blev 3,5 avsnitt.. =P såg de två första, tryckte igång det tredje men halvsov genom halva och sen startade jag om avsnittet igen och somnade i mitten av det... så ca 3,5 blev det... fick ju se om 3e avsnittet igår istället...

joooråsattn ;) tårtan var iaf väldigt omtyckt! fotade den innan alla högg in, men kabeln ligger inne å jag ids inte lämna alla mygg på altanen än... men bilden kommer!

midsommarafton... i Jämtland...
jo då... det kan nog bli bra det me ;) har ju spenderat 24 midsomrar i Jämtland (vad jag vet) så en 25e ska väl gå bra de me =) ska snart hoppa in i duschen å sen blir det lunch med grannarna, efter det ska jag försöka få me mig Emil å dra på Tunabacken (hembygdsgården) för att titta på när alla dansar runt stången =) hoppas regnet håller sig borta!!!

sen blir det nog hem å fixa lite käk å må gott å sen får vi se vad det blir! =)

på återseende!

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: