Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

17 minutes and counting...

Kategori: Allmänt

japp, 17 minuter i ström till datorn har jag kvar... var strömkabeln gömt sig har jag inte den blekaste om... kanske på altanen =P

sitter just nu och kikar på "nya" morden i Midsomer, med en ny kommissarie Barnaby, verkar helt OK! =) innan kikade jag på "nya" allsång på skansen =) men Måns =)

16 minuter...

ska inte skriva så mycket mer då...
förutom att idag kom min nya motor!!! =)=)=)
och inte finns det en besiktningstid före jag går på semester, om 2,5 vecka... så jag får försöka med obokad efterkontroll och hoppas jag får komma in och få mitt OK =) så jag får brumma MIN bil =) sen ska jag gräma mig för räkningen från verkstan...

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: