Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Jojo =)

Kategori: Allmänt

sådärsådär =)
nu har jag fixat klart på datan inför morgondagen =) t.o.m spanat in vädret för morgondagen, och tro det eller ej, men enligt yr.no ska det va lite solchanser imorrn eftermidda! Jag håller tummarna för att dom har spått rätt =)

å så har jag skickat iväg ytterligare en jobbansökan =) har skickat två till två skolor i Östersund, men ännu inte hört nåt. Den här ansökan gick iväg till en skola i Krokoms kommun, nämligen Rödöns skola... Håller mina tummar och tår att nån av de tre ansökningarna går vägen =) Inte det att jag inte gillar mitt nuvarande jobb, jag älskar det verkligen (de flesta dagarna) men jag känner att jag vill jobba inom det jag är utbildad till att göra, och så är det ju allt detta med lärarlegitimationen å sånt... Samtidigt som jag tycker det är sjuuukt bra, lärare är ett VIKTIGT yrke. MEN! Naturligtvis finns det människor som borde vara lärare men som inte är utbildade och tvärtom, folk som är utbildade men som är urusla lärare... Tänk om det va så bland läkare... Hemska tanke!

nixipixi, nu ska jag ta å rota fram lite grejor till imorrn å sen blir det soooova!

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: