Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

så lejsamt å så gruvsamt...!

Kategori: Allmänt

ja båda två på en och samma gång...
fick idag ett samtal från bilverkstan, allt som allt kommer det att gå loss på ca 15000 =S plus 4500 för bytet av katalysatorn... grrr! DUMMA BIL!

å som vanligt klirrar det klent i kassakistan just sånna här gånger vilket gör att päronen inte blir så glada... Men nog ska vi lösa detta... Får leva snålt i sommar (kanske inte det lättaste) å framför allt se till att betala så mycket som jag kan till päronen för bilen så det blir snabbt avklarat...!

å sen SKA jag verkligen se till att hålla koll på de små kryphål som verkar finnas i mina utgifter...

utöver denna hemska ekonomirapport så har dagen varit riktigt bra! jag och en kollega tog med oss "våra" stora barn och åkte till Jamtli =) och när vi kom tillbaka till förskolan va det dags för oss att sluta och fara hem =) väl hemma slocknade jag på soffan på altanen och där är jag än, fast vaken =P

jag klurar på om det kan va nån fotboll på Edevallen ikväll, lär väl märkas om typ 10 minuter om det hörs höjda röster ;) då ska jag nog kila ner och kolla =) annars väntar nog sängen, klev upp 4.30 i morse, och en så vidare lång lur blev det inte på soffan...

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: