Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

smärta!

Kategori: Allmänt

jag lider av smärta! överallt känns det som just nu.. det liksom strålar i höger underarm av och till, mitt högerknä dunkar av smärta känns de som, mest hela tiden... grr! jag blir så less. jag berättade för mamma i söndags att jag hade ont i knät, å då pratade vi om att det kanske var för att jag har varit ute å gått så mycket på sistone att jag liksom har överansträngt det. MEN det har ju fortfarande INTE gått över... Å jag vill så gärna fortsätta med mina promenader men inte medan det gör ont i benet.. vad det än är, om det är nåt, så vill jag ju inte förvärra det... uuuuusch!

sen har jag en lustig känsla i maggropen och i hjärtat, obehagligt det är vad det är... Jag tror jag vet vad det kan bero på... En person som jag bryr mig om har börjat bete sig anorlunda, och det gillar jag inte, en helomvändning efter en bra period... Vet inte hur jag ska hantera eller ta mig an detta, vill veta om jag bara inbillar mig, eller om det är nåt i görningen...

det hela vart ju inte bättre av att jag fick påhälsning på jobbet idag av T, visserligen sa jag att det gick bra. men som vanligt blir jag alltid knäpp i kolan när jag träffat T. MEN! känslan av att den där andra personen inte beter sig som den ska har jag haft sen i måndas... Ogilla!

åååå jag vill såååå gärna ut å gå!!! tror jag ska ge det ett försök... pappa får väl hämta mig om det inte går...


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: