Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

vilken usling!

Kategori: Allmänt

ja de e jag de =P som inte uppdaterar bloggen! grr på mig!

ja huga va man hunnit med grejor sen sist jag skrev nåt sist...
det hanns med lite kristiflygarhelgsledighet.. (hihi vilket långt ord) och lite nationaldagsledighet =) Tänkte på det på vägen hem från jobbet idag. För några veckor sen jobbade jag en dag, sen drog jag och Ida på semester, väl hemma jobbade jag tre dagar, så va man ledig 5. Å sen jobbade jag fyra dagar å nu den här veckan är det fem fulla dagar man ska jobba... ojoj.. äääh, går det som idag ska inte de va nå problemos ;)

idag har jag haft en bra dag =) jobbet har flutit på riktigt bra, inga trilskna barn, goa medarbetare och en snäll chef =) efter jobbet åkte jag in till stan för att rulla runt med Zixten på stan medan Jenny va hos frissan! =) kvalitetstid me min favorit 1,5åring =)

 
mysungen =)

efter att ha trixat runt på stan me barnvagnen mötte vi upp Jenny och gick på hattjakt ;) sen sa vi hejdå och jag mötte upp Suzette för en fika och sen åkte vi tillbaka på jobbet... Möte... suck tänkte jag, men det gick riktigt bra ikväll faktiskt =) å nu ska jag ta mig an lite grejer som ska va klara till imorrn, imorrn är det minsann sommarfest på mitt jobb =)

 

mitt "nya" hår =) frissabesök i torsdags =)


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: