Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

korrespondens!

Kategori: Allmänt


vilket fint ord ;) för att svara på ett par mail =P

hihi, jag har nyss "catchat upp" i min korrespondens =) hade ett par mail som ja va tvungen att svara på! Jag själv tycker det är trevligt och schysst om personen man mailar på något vis meddelar att den tagit del av innehållet och då måste jag ju själv göra samma sak =P

Idag kom 12 st glas som jag vann på tradera =) jippiyey! men tyvärr va ett trasigt =( men det är sånt man får räkna med... nu ska jag se till att få me mig resterade 11 hela till Edinburgh i maj =) trickytricky!

Snart väntar en dusch och sen sängen, har varit en lång dag idag, och imorrn börjar jag 7, vilket innebär att jag måste upp senast halv sex...

Idag började jag 9, sista barnet gick hem kring 17, då va de dags att ha personalmöte (efter att ha sett Emil Jönsson spurta ifrån Petter Northug i Slottssprinten!!!)... Kände när jag satte mig ner på stolen och skulle "möta" att jag hade såååånn huvvevärk...grr... å den e inte väck än... Börjar känna på att man haft stängning 3 dagar i rad... Men nu ska jag bara höra klart på websändningen från Karlstad (HEJJA FBK!!!) sen ska jag göra kväll!


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: