Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Nähepp!

Kategori: Allmänt


Jag och en av mina underbara kollegor har pratat lite om att hon skulle följa me mig upp till Föllinge en freda å så skulle vi åka lite skoter och glassa i solen =) och till helgen ser det ut att passa rent vädermässigt, men då ska hon bort... Så nu måste vi tänka om... Vi börjar fundera lite om kanske man kan byta lite tider på jobbet så vi båda slutar tidigt en dag eller att vi börjar lite senare dagen efter så kan man spendera eftermiddagen på skotern i solen =) så nu får vi se när det kan passa... När jag tittade på schemat nyss såg det ut att kunna passa på måndag, men enligt yr.no passar det inte... Enligt yr.no passar det på torsdag, men då passar det inte med scheman, eller eventuella ändringar... Prrrrutttt!

Nääääe, å inte vet jag om jag orkar åka å sparka på nån fotboll ikväll heller... Dessutom har mitt knä kajkat ihop... mer än vanligt... så jag tror inte jag borde... borde inte, orkar (inte), vill.... ska klura på de en litten stund...



Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: