Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

peaches and rockabilly!

Kategori: Allmänt


numera doftar min bil persika =) köpte en neues wunderbaum häromdagen och de luktar så gott! =) *sniffsniff*


ja, å i maj då blir det rockabillyparty när Ida fyller 20!!! =) Köpte mig en fin klänning på tradera förra veckan =)


*how pretty!*


och nu sitter jag och kikar på frisyrer =P ska till frissan 7 april, så jag måste leva med denna frisyr ända till den 14 maj, om jag inte har bestämt mig för att hinna me ett ytterligare besök innan partajjet.... *funderar*

det är ju lite klurigt när man har så pass kort hår som jag har... men min grundidé verkar vara åt rätt håll iaf... Jag ska låta håret mitt uppe på huvvet va som de e (bara toppa lite) och har kort på sidorna...





Diggar bilden på Natalie Portman =) tror det lutar åt nåt åt det hållet... blir kanske lite knepigt att hålla efter, men de kan de nog va värt ;) if you're in, you're all in!!! =) Här spar vi inte på krutet! =P

Nej, nu måste jag skynda mig och byta om och dra på träning!!!


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: