Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

så där ja!

Kategori: Allmänt


nu har jag skickat en beställning på discshop.se... fast jag egentligen inte borde... =P men jag kände att jag ville få min Millenium samling komplett så nu är både Flickan som lekte med elden och Luftslottet som sprängdes beställda =) plus säsong 2 av Star Trek Voyager =)=) och en film som heter Playing by Heart (sex lektioner i kärlek)... Den filmen såg jag för herrans massa år sen och den finns liksom kvar i mitt minne, och det enda stället jag hittat där jag kan beställa den är på discshop, men det är en importerad film så det finns inga undertexter, inte för att det gör mig nåt.. =P

Båda Millenium filmerna ingick i nån 99 kampanj och Star Trek hade åxå nån kampanj =) så de vart ju lite billigare då =) hihi

Idag har jag varit i Lit på baby shower för det lilla pyret som anländer i maj =) jättemysig eftermiddag har det varit! =)


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: