Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

trötter och seger...

Kategori: Allmänt


seger i den bemärkelsen att jag känner mig fruktansvärt seeeeeg idag... huvva...

vaknade halv två i natt och mådde illa...men lyckades somna om och vaknade av väckarklockan halv fem... bara å stiga upp å masa sig iväg på jobbet... det har varit en rätt lugn dag på jobbet idag så det är ju bra.. Åkte hemöver strax före ett, ett litet stopp på glasbanken först bara... =P

sen somnade jag på soffan hemma en liten stund, och nu har jag precis kommit hem från byn å ska snart käka... Känns inte som det blir nåt speciellt ikväll... lugnt framför tvn me Så Ska Det Låta =) jippie!

Bilder på glajjorna, som lovat =)

  

Dom är rätt sweet =) min kollega S gillade att jag valt en lite "vågad" färg =) hon själv har ett par likadana eller liknande fast bruna...

Jeeez, nu vräker det ner snö utanför fönstret... huuuga... men imorrn väntar finvere igen =)


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: