Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

been there done that...!

Kategori: Allmänt

hade en rubrik till detta inlägg, men den rubriken hade jag tydligen redan använt... hm... tyyyfis...

men oh My God alltså! för en liten stund sen så blev jag "inbjuden till chat" på facebook av en kille som jag inte träffat eller hört mycket från sen typ 2000. Nämligen en kille från Kenya som kom och gick i min klass under vårat 7e skolår =) så himla skoj att skriva med honom och få höra vad han pysslar med =) verkar gå rikigt bra för honom =) jättekul!


å jag tror..inbillar mig...
...att jag...kanske....
...fattat tycke för en person...


men mer säger jag inte för tillfället... vi får vänta och se!

just nu lääängtar jag till imorrn och min och Emelies 80-talsfest!




ska bli så lajbans =)

å så längtar jag ju såklart väldigt mycket till på måndag kväll då min och Idas resa börjar =)
på tisdag mitt på dagen är vi ÄNTLIGEN i Edinburgh! som jag har längtat!



och på torsdag... bär det av till Hogwarts!!! =)





kanske får vi också träffa Hagrid och Dumbledore =)


nej nu tror jag att det bli sängen, så man e pigg och alert imorron =)


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: